Zoekt u vrijwilligerswerk in Baarn?

In de vacaturebank vindt u diverse vacatures en aanvullende informatie over de +/- 200 vrijwilligersorganisaties in Baarn en omgeving. U kunt rechtstreeks reageren op een vacature door de button REAGEREN onderaan de vacature aan te klikken. Doet u vrijwilligerswerk of werkt u binnen een organisatie met vrijwilligers? En bent u opzoek naar informatie? Onder de button INFOTHEEK vind u diverse downloads.

Heeft u vragen? U kunt contact opnemen via het contactformulier

U heeft dan gelijk contact met de desbetreffende organisatie.

Als u algemene vragen heeft of hulp nodig bij het zoeken van geschikt vrijwilligerswerk, kunt contact opnemen bij het Vrijwilligerssteunpunt.

Vrijwilligersconsulent

Hans Klijn

Email Hans

Wilt u vrijwilliger worden bij Welzijn Baarn?

Wij hebben een ruim aanbod. De actuele vacatures vind u in de vacaturebank hiernaast.

Denk bijvoorbeeld aan:

• Gastvrouw,
  • Buurtbemiddelaar,
  • organisator bij activiteiten,
  • iemand die ondersteuning en advies geeft op onze spreekuren,
  • een coördinator van een van onze clubjes,
  • iemand die in de wijk van alles wil organiseren,
  • chauffeur op onze bus,
  • receptioniste,
  • bestuur,
  • vrijwilliger bij de meiden en jongensinloop,

Bij bijna al onze werkzaamheden hebben wij hulp en ondersteuning van vrijwilligers.
Indien u vrijwilliger van Welzijn Baarn wilt worden kunt u ook contact opnemen met de vrijwilligers coördinator.

Vrijwilligers coördinator Welzijn Baarn
Krista Peeters