Het spreekuur biedt hulp bij het invullen van formulieren (van bijvoorbeeld belastingen, gemeente of uitkeringsinstanties), en ondersteuning bij andere vragen en persoonlijke problematiek. Individuele klantondersteuning, mede door vrijwilligers. U kunt tijdens het spreekuur zelfstandigvoorlichting gebruik maken van een computer en internet. U wordt ook geholpen met het aanvragen van een DigiD.

Het inloopspreekuur is geopend op:

Dinsdagmorgen: 10.00-12.00 uur
Donderdagmorgen: 10.00- 12.00 uur

Maandagmiddag en donderdagavond alleen op afspraak

De op afspraak opening is bedoeld voor meer ingewikkelde vragen die meer tijd en expertise vergen, bijvoorbeeld wanneer u problemen heeft met een instantie of een bezwaarschrift moet schrijven.

Team Advies en Ondersteuning
Eemnesserweg 17
of stuur een mailtje naar: het team Advies en ondersteuning