thuisadministratieOverkomt u dit ook?

Stapels ongeopende post, diverse energieleveranciers, u heeft slapeloze nachten en bedenkt dan, dat u dit morgen gaat ordenen en oplossen. Maar morgen blijft morgen.

Thuisadministratie Baarn kan u wellicht helpen, of verwijzen zodat u geholpen wordt.
De Thuisadministratie is een service die u wordt aangeboden door Welzijn Baarn. Speciaal opgeleide vrijwilligers kunnen u helpen in uw thuissituatie met uw administratie.

Wanneer komt u hiervoor in aanmerking?
Wanneer u 65 jaar of ouder bent of om de één of de andere reden niet meer in staat bent om u thuisadministratie te voeren, bijvoorbeeld doordat u een lichamelijke beperking heeft, of uw partner die deze taken uitvoerde is weggevallen.

Wat kan de thuisadministratie voor u betekenen?
Afhankelijk van de behoefte, kunt u hulp krijgen bij:

* Ordenen en opbergen van de post
* Doornemen van binnengekomen post
* Onderzoeken of u van alle financiële regelingen gebruik maakt
* Helpen bij betalingen
* Helpen bij het opzeggen van abonnementen
* Inzicht geven in uw in- en uitgaven
* Indien mogelijk u leren uw administratie voortaan zelfstandig te doen
* Budgetbewaking

In principe is deze hulp voor maximaal 1 jaar.

Naast de Thuisadministratie biedt Welzijn Baarn ook de Mobiele Brigade aan:
De mobiele brigade is er voor die mensen die de digitale trein hebben gemist. Dit kan komen door leeftijd of leefomstandigheden. De vrijwilligers van dit team kunnen assisteren bij die zaken die alleen digitaal kunnen worden geregeld en in situaties waarbij er hulp nodig is bij digitale eenmalige situaties. Deze hulp kan indien nodig aan huis worden geboden. De vrijwilligers zijn uitgerust met een laptop, printer en telefoon, zodat er volledig kan worden geopereerd vanuit woningen die geen Internetverbinding hebben. Deze hulp is kosteloos!

Denkt u dat u hulp nodig heeft van een van deze diensten?
Heeft u hulp nodig bij uw thuisadministratie of heeft u de digitale trein gemist?  Is het noodzakelijk dat iemand daarvoor bij u thuis komt, meldt u dan aan voor een intakegesprek.

Team Advies & Ondersteuning
Eemnesserweg 17 te Baarn
Telefoonnummer 035-541 8600 of 06-51604220 (Bo Veeger)
Of via e-mail