PIT Baarn is het nieuwe informatie en adviespunt van Baarn.PIT CMYK Color

Heeft u vragen op het gebied van:

wonen • welzijn • zorg • gezondheid • dagbesteding • werk & inkomen • opvoeden & opgroeien

Vraag het Pit Baarn!

In Pit Baarn werken Welzijn Baarn, MEE Utrecht Gooi & Vecht, GGD, Welzin en het CJG samen om u te helpen de juiste keuzes te maken.

Door deze samenwerking is er veel kennis aanwezig. Als wij het antwoord op uw vraag niet gelijk weten, zoeken wij dit voor u uit!

Pit Baarn legt verbinding, versterkt en werkt samen. Door de positieve energie zijn wij altijd in beweging! -

Pit Baarn is er voor iedereen - u heeft geen verwijzing nodig - de hulp is gratis

Spreekuren:

Maandagochtend 10.00 -12.00 uur

Woensdagmiddag 14.00 - 16.00 uur

Vrijdagochtend 10.00 - 12.00 uur

Gegevens:

Pit Baarn

Eemnesserweg 17

3743 AD Baarn

tel: 035-3037888

info@pitbaarn.nl