Stages bij Welzijn Baarn. Wil jij stage lopen bij Welzijn Baarn?

Welzijn Baarn voelt zich verantwoordelijk om een bijdrage te leveren aan de toekomstige generatie sociaalwerkers. Daarbij is begeleiding van stagiaires een serieuze zaak. Welzijn Baarn heeft in samenwerking met de onderwijsinstellingen een stagebeleid ontwikkeld met het doel om studenten via een vacature en voor specifieke taken of projecten te werven. Als studenten gericht reageren op een project of taak waarbij het aantal uren en taken duidelijk zijn, wordt het praktisch haalbaar om meer stagiaires te plaatsen en te begeleiden. Welzijn Baarn heeft dit studiejaar 3 vacatures te vervullen;

Wij zoeken studenten van verschillende opleidingen, o.a. van maatschappelijk werk- en dienstverlening, culturele- en maatschappelijke vorming.
Ook hebben wij geregeld plaats voor scholieren die hun maatschappelijke stage moeten lopen.

Ben je ook opzoek naar een stage?

Stage plekken

• Jongerenwerk

Ben je geboeid door het jongerenwerk en wil je meer te weten komen van hun leef- enbeweegwereld? Ben jij iemand die sterk in je schoenen staat en van aanpakken weet?
  • Meeloop stage Leuning

Wil jij meelopen in een ouderencentrum en wil je kennismaken met de doelgroep ouderen?Wij zoeken voor ons ouderencentrum De Leuning een leuke stagiair, die opzoek is naar eenmeeloop- snuffel stage.
  • Stagiair(e) ouderenwerker

Het werken en kennismaken met ouderen, het werken met vrijwilligers en organiseren vanactiviteiten wil je leren. Kom stage lopen bij ons in het ouderencentrum. Je organiseert enondersteunt verschillende activiteiten tegen